reizen tussenjaar-ervaringen
Het Tussenjaar van...Roos- "Ik besloot om na de havo een tussenjaar te nemen"
Roos nam na de havo een tussenjaar om te reizen, maar corona gooide roet in het eten. Ze vulde haar jaar creatief in met werk, cursussen en au-pairwerk.
Tom Dekker •